Δευτέρα 21 Απριλίου 2014

Κι αν είσαι δω

Γκρίζες οι εικόνες μου
στον ουρανό μου συννεφιά
δε σ' έχω πια
παρ'όλους τους αγώνες μου

Δεν είσαι μακριά
μα η καρδιά μου πονά
σε κάθε σκέψη σου
Για μία αγκαλιά
τη γλυκιά συντροφιά
κι όλα τα πρέπει σου

Και κάθε εμπόδιο στην καρδιά μου έχει μείνει
να σχηματίζει αργά απ' τα δάκρυα μια λίμνη

Κι αν είσαι δω, δεν σ'έχω εγώ
δε ζω δεν υπάρχω και πως να στο πω
στην καρδιά μου μια θλίψη
πως μου 'χεις λείψει
ούτε να περιγράψω με λόγια μπορώ

Κι αν είσαι δω, μου λείπεις γιαυτό
τα βράδια τις νύχτες εσένα ζητώ
στην καρδιά μου ένα τάμα
για γίνει ένα θαύμα
για να γυρίσεις και πάλι εδώ

Λόγια πικρά
αισθήματα ψεύτικα
όνειρα κενά
μ' αυτόν που ερωτεύτηκα
Λείπεις μακριά
και πονάω ξανά
όταν σε σκέφτομαι
Για μια ματιά, την ψυχή μου σου δίνω
για τίποτα δεν ντρέπομαι

Μα αν ακόμα μ' αγαπάς έστω και λίγο
εγωισμούς και τα λοιπά τώρα πνήγω..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου