Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Καληνύχτα νου....!!!!!

Τελικά είσαι μόνος μες τον κόσμο
όλα γύρω ψευδαισθήσεις 
μια μικρή ματιά στο άπειρο 
γεμίζει δάκρυα τις αισθήσεις 

Κομμένες βιαστικά σκηνές 
γεμάτες θλιβερές αλήθειες 
στο αύριο που έγινε χθες 
το τώρα μου γυμνές σελίδες

Τα πάντα γύρω ψευδαισθήσεις 
οάσεις έρημοι παντού
να μου ταράζουν τις αισθήσεις
μάχες και πόλεμοι στο νου

Σε μια σελίδα αναμνήσεις
σβησμένοι στίχοι οι ενοχές
όσα παλεύεις να κατακτήσεις
χάνονται κάτω απ τις φωνές

Πυρός γέννημα η ψυχή μου
επαναστάτης και σιγανή
μια μόνο λέξη είναι η φωνή μου
μα για πολλά είναι ικανή

Αίμα που βράζει μέσα στις φλέβες
καυτή ανάσα καλοκαιριού
γεμάτες χρώματα παλέτες
δροσιά τρεχούμενου νερού

Ένα ταξίδι είναι ο κόσμος
τ' αθώα μάτια ενός παιδιού
γεμάτος ανήσυχα πνεύματα δρόμος
στην παγωμένη γωνία τ ουρανού

Τέσσερις τοίχοι φυλακίζουν την ψυχή μου
πνεύμα αδύναμο παλεύει για να ζήσει
κύματα πνίγουνε το φως να μη με φτάσει
και σαν λαμπάδα το σκοτάδι μου να σβήσει

Ωσάν τραγούδι αντηχεί η προσευχή μου
μέσα στον κήπο των αγνώστων μας θεών
θαύμα η σκέψη μου το σώμα η λογική μου
θαύμα ο άνθρωπος φωτιά ψυχή νερό

WP


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου